FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Volkswagen Lt Kombi - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Volkswagen Lt Kombi aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

In de prijs van een auto zit de BPM opgenomen, deze kosten vormen een substantieel deel van de uiteindelijke prijs van de door u te kopen auto. De bpm hangt voornamelijk af van de milieuspecificaties, zoals met name de co2-uitstoot en het verbruik. Het is daarom van groot belang bij het importeren van een auto.

EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lage prijs, hogere kwaliteit, beter onderhoud, luxe uitrusting en lagere kilometerstand ook groter zijn. Bij verkoop of inruil over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De auto's in Belgie, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Engeland, Italie en Zwitserland bijvoorbeeld kunnen door verschil in regels afwijken van de Nederlandse auto's.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2006
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
28 Sdi 55 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
28 Sdi 55 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
28 Tdi 61 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
28 Tdi 61 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
28 Tdi 61 Kw Wb 300 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 G
28 Tdi 61 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
28 Tdi 61 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
28 Tdi 61 Kw Wb 355 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 D
28 Tdi 66 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
28 Tdi 66 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
28 Tdi 66 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
28 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 E
28 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘243’ H5 9 11,1 243 F
28 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘246’ H5 9,1 11 246 F
28 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
28 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
28 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 G
28 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 C
28 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘243’ H5 9 11,1 243 D
28 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘246’ H5 9,1 11 246 D
28 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
28 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
28 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 D
28 Tdi 70 Kw Wb 3550 ‘246’ H5 9,1 11 246 D
28 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 E
28 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘243’ H5 9 11,1 243 F
28 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘246’ H5 9,1 11 246 F
28 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 F
28 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
28 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 F
28 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 C
28 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘243’ H5 9 11,1 243 D
28 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘246’ H5 9,1 11 246 D
28 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 D
28 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
28 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 D
35 Tdi 61 Kw Wb 300 ‘246’ H5 9,1 11 246 F
35 Tdi 61 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
35 Tdi 61 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
35 Tdi 61 Kw Wb 355 ‘246’ H5 9,1 11 246 D
35 Tdi 61 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
35 Tdi 61 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
35 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 F
35 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 F
35 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
35 Tdi 70 Kw Wb 300 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 G
35 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 D
35 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 D
35 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
35 Tdi 70 Kw Wb 355 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 D
35 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 E
35 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘243’ H5 9 11,1 243 F
35 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 F
35 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 F
35 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
35 Tdi 80 Kw Wb 300 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 G
35 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 C
35 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘243’ H5 9 11,1 243 D
35 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 D
35 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 D
35 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
35 Tdi 80 Kw Wb 355 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 D
35A Tdi 61 Kw Wb 300 ‘246’ H5 9,1 11 246 F
35A Tdi 61 Kw Wb 300 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 F
35A Tdi 61 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
35A Tdi 61 Kw Wb 355 ‘246’ H5 9,1 11 246 D
35A Tdi 61 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
35A Tdi 61 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
35A Tdi 66 Kw Wb 355 ‘251’ H5 9,3 10,8 251 D
35A Tdi 70 Kw Wb 300 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 F
35A Tdi 70 Kw Wb 300 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 F
35A Tdi 70 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
35A Tdi 70 Kw Wb 300 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 G
35A Tdi 70 Kw Wb 355 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 D
35A Tdi 70 Kw Wb 355 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 D
35A Tdi 70 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
35A Tdi 70 Kw Wb 355 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 D
35A Tdi 70 Kw Wb 3550 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 D
35A Tdi 80 Kw Wb 300 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 E
35A Tdi 80 Kw Wb 300 ‘243’ H5 9 11,1 243 F
35A Tdi 80 Kw Wb 300 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 F
35A Tdi 80 Kw Wb 300 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 F
35A Tdi 80 Kw Wb 300 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 F
35A Tdi 80 Kw Wb 300 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 G
35A Tdi 80 Kw Wb 355 ‘238’ H5 8,8 11,4 238 C
35A Tdi 80 Kw Wb 355 ‘243’ H5 9 11,1 243 D
35A Tdi 80 Kw Wb 355 ‘248’ H5 9,2 10,9 248 D
35A Tdi 80 Kw Wb 355 ‘254’ H5 9,4 10,6 254 D
35A Tdi 80 Kw Wb 355 ‘257’ H5 9,5 10,5 257 D
35A Tdi 80 Kw Wb 355 ‘262’ H5 9,7 10,3 262 D

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD