Auto Import: Peugeot 307 5Dr - Importeren Duitsland
Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Peugeot 307 5Dr aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.
Bij het kopen van een auto vormt de BPM veelal een groot gedeelte van de kosten. Tegenwoordig is de BPM steeds meer afhankelijk van de milieuspecificaties, zoals verbruik en met name co2-uitstoot. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.
Met deze service wenst EU-Import u veel plezier met uw zoektocht naar uw volgende importauto.
De tabel geeft de in Nederland leverbare typen weer, welke een goed startpunt is bij het zoeken naar een nieuwe importauto, of wanneer u graag een van de occasions die in het buitenland te koop staan wilt importeren.
Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua hogere kwaliteit, luxe uitrusting, lagere kilometerstand, lage prijs en beter onderhoud ook groter zijn. Over een paar jaar bij inruil of verkoop raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.
Ondanks dat deze tabel een goed inzicht geeft in de te verwachten waarden, kunnen auto's het buitenland marginaal andere waarden kennen. De auto's in Zwitserland, Italie, Frankrijk, Engeland, Belgie, Duitsland en Spanje bijvoorbeeld kunnen door verschil in regels afwijken van de Nederlandse auto's.
EU-Import kan u helpen bij het invoeren of de export van een auto.
2004 | |||||
Benzine | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 ‘3Ckfwb’ | H5 | 6,7 | 14,9 | 159 | C |
1.6 16V ‘3Cnfub’ | H5 | 7,2 | 13,9 | 169 | C |
1.6 16V ‘3Cnfuc’ | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | C |
1.6 16V Aut. ‘3Cnfue’ | A4 | 7,9 | 12,7 | 189 | D |
1.6 16V Aut. ‘3Cnfuf’ | A4 | 7,9 | 12,7 | 189 | D |
2.0 16V ‘3Crfnb’ | H5 | 7,9 | 12,7 | 188 | D |
2.0 16V ‘3Crfnc’ | H5 | 7,9 | 12,7 | 188 | D |
2.0 16V Aut. ‘3Crfne’ | A4 | 8,3 | 12 | 198 | E |
2.0 16V Aut. ‘3Crfnf’ | A4 | 8,6 | 11,6 | 204 | E |
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 Hdi ‘3C8Hzb’ | H5 | 4,5 | 22,2 | 120 | B |
2.0 Hdi 66Kw ‘3Crhyb’ | H5 | 5,2 | 19,2 | 138 | C |
2.0 Hdi 80Kw ‘3Crhsb’ | H5 | 5,2 | 19,2 | 138 | C |
2005 | |||||
Benzine | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 16V 3Ckfub | H5 | 6,5 | 15,4 | 155 | B |
1.6 16V 3Cnfub | H5 | 7,2 | 13,9 | 169 | C |
1.6 16V 3Cnfuc | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | C |
1.6 16V 3Cnfuk | H5 | 7,2 | 13,9 | 169 | C |
1.6 16V 3Cnful | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | C |
1.6 16V Aut. 3Cnfue | A4 | 7,9 | 12,7 | 189 | D |
1.6 16V Aut. 3Cnfuf | A4 | 7,9 | 12,7 | 189 | D |
2.0 16V 3Crfnb | H5 | 7,9 | 12,7 | 188 | D |
2.0 16V 3Crfnc | H5 | 7,9 | 12,7 | 188 | D |
2.0 16V Aut. 3Crfne | A4 | 8,3 | 12 | 198 | E |
2.0 16V Aut. 3Crfnf | A4 | 8,6 | 11,6 | 204 | E |
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 Hdi 3C8Hzb | H5 | 4,5 | 22,2 | 120 | B |
1.6 16V Hdi 3C9Hzc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | B |
2.0 Hdi 100Kw 3Crhrh | H6 | 5,4 | 18,5 | 142 | C |
2.0 Hdi 66Kw 3Crhyb | H5 | 5,2 | 19,2 | 138 | C |
2006 | |||||
Benzine | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 16V 3Ckfuc | H5 | 6,5 | 15,4 | 155 | B |
1.6 16V 3Cnfuc | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | D |
1.6 16V 3Cnful | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | D |
1.6 16V Aut. 3Cnfuf | A4 | 7,9 | 12,7 | 189 | D |
2.0 16V 3Crfjc | H5 | 7,7 | 13 | 184 | D |
2.0 16V Aut. 3Crfjf | A4 | 8,2 | 12,2 | 195 | E |
2.0 16V-130Kw 3Crfkc | H5 | 8,4 | 11,9 | 200 | E |
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 Hdi 3C8Hzb | H5 | 4,5 | 22,2 | 120 | B |
1.6 Hdi 16V-66Kw 3C9Hxc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | C |
1.6 Hdif 16V-66Kw 3C9Hvc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | B |
1.6 Hdif 16V-80Kw 3C9Hzc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | C |
2.0 Hdif 16V-100Kw 3Crhrh | H6 | 5,4 | 18,5 | 142 | C |
2007 | |||||
Benzine | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 16V 3Ckfuc | H5 | 6,5 | 15,4 | 155 | C |
1.6 16V 3Cnfuc | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | D |
1.6 16V 3Cnful | H5 | 7,4 | 13,5 | 174 | D |
2.0 16V 3Crfjc | H5 | 7,7 | 13 | 184 | D |
2.0 16V Aut. 3Crfjf | A4 | 8,2 | 12,2 | 195 | E |
2.0 16V-130Kw 3Crfkc | H5 | 8,4 | 11,9 | 200 | E |
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
1.4 Hdi 3C8Hzb | H5 | 4,5 | 22,2 | 120 | B |
1.6 Hdi 16V-66Kw 3C9Hxc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | C |
1.6 Hdif 16V-66Kw 3C9Hvc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | B |
1.6 Hdif 16V-80Kw 3C9Hzc | H5 | 4,9 | 20,4 | 129 | C |
2.0 Hdif 16V Aut. -100Kw 3Crhrj | A6 | 6,7 | 14,9 | 178 | F |
2.0 Hdif 16V-100Kw 3Crhrh | H6 | 5,4 | 18,5 | 142 | C |