Auto Import: Nissan Interstar Minibus 5 - Importeren Duitsland
Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Nissan Interstar Minibus 5 aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.
De kosten van het kopen een auto worden grotendeels bepaald door de BPM. Tegenwoordig is de BPM steeds meer afhankelijk van de milieuspecificaties, zoals verbruik en met name co2-uitstoot. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.
EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.
De tabel geeft de in Nederland leverbare typen weer, welke een goed startpunt is bij het zoeken naar een nieuwe importauto, of wanneer u graag een van de occasions die in het buitenland te koop staan wilt importeren.
Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lage prijs, lagere kilometerstand, hogere kwaliteit, luxe uitrusting en beter onderhoud ook groter zijn. Bij inruil of verkoop over een paar jaar kunt u de gekochte auto ook makkelijker verkopen tegen de hoogste prijs.
Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De regels in onder andere Zwitserland, Frankrijk, Italie, Belgie, Duitsland, Engeland en Spanje wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.
Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.
2007 | |||||
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
100.28 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.28 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.28 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.28 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
100.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.33 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.35 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.28 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
120.33 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
120.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
120.35 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
150.28 307 L E4 | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
150.28 357 M E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.35 357 M E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
2008 | |||||
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
100.28 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.28 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.28 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.28 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
100.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.33 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.35 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.28 307 L E4 Met Roetfilter | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
120.28 357 M E4 Met Roetfilter | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
120.28 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.33 307 L E4 Met Roetfilter | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
120.33 307 L Met Roetfilter E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
120.33 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
120.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
120.35 357 M E4 Met Roetfilter | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
120.35 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
150.28 307 L E4 Quickshift Met Roetfilter | H6 | 8,4 | 11,9 | 222 | D |
150.28 307 L Met Roetfilter E4 | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
150.28 357 M E4 Quickshift Met Roetfilter | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.28 357 M Met Roetfilter E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.35 357 M E4 Quickshift Met Roetfilter | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.35 357 M Met Roetfilter E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
2009 | |||||
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
100.28 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.28 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.28 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.28 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.28 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
100.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.33 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.33 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.35 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.28 357 M E4 Fap | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
120.28 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.33 307 L E4 Fap | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
120.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
120.33 307 L Met Roetfilter E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
120.33 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
120.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
120.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
120.35 357 M E4 Met Roetfilter | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.28 307 L E4 | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
150.28 307 L Met Roetfilter E4 | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | D |
150.28 357 M E4 Q Fap | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.28 357 M E4 Quickshift Met Roetfilter | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.28 357 M Met Roetfilter E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.28 357 M Q E4 | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.35 357 M E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.35 357 M E4 Q Fap | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
2010 | |||||
Diesel | |||||
Type | Versnellingsbak | Verbuik in l/100km | Verbuik in km/l | CO2 in gr/km | Energielabel |
100.28 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.28 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.28 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.28 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.28 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.28 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
100.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
100.33 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.33 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
100.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
100.35 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
100.35 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.28 307 L E4 Fap | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | E |
120.28 357 M E4 Fap | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
120.28 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.28 357 M Quickshift E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
120.33 307 L E4 Fap | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | E |
120.33 307 L E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
120.33 307 L Met Roetfilter E4 | H6 | 8,7 | 11,5 | 230 | D |
120.33 307 L Q E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
120.33 307 L Quickshift E4 | A6 | 8,3 | 12 | 219 | D |
120.35 357 M E4 Fap | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
120.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
120.35 357 M E4 | H6 | 8,8 | 11,4 | 232 | C |
120.35 357 M E4 Met Roetfilter | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
120.35 357 M Q E4 | A6 | 8,4 | 11,9 | 222 | C |
150.28 307 L E4 | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | E |
150.28 307 L E4 Q Fap | H6 | 8,4 | 11,9 | 222 | D |
150.28 307 L Met Roetfilter E4 | H6 | 8,9 | 11,2 | 235 | E |
150.28 307 L Q E4 | H6 | 8,4 | 11,9 | 222 | D |
150.28 357 M E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.28 357 M E4 Q Fap | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.28 357 M E4 Quickshift Met Roetfilter | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.28 357 M Met Roetfilter E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.28 357 M Q E4 | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.35 357 M E4 | H6 | 9 | 11,1 | 238 | C |
150.35 357 M E4 Q Fap | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |
150.35 357 M Q E4 | H6 | 8,5 | 11,8 | 225 | C |