FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz Sprinter Wb325 - Importeren Duitsland

Hieronder vind u van de door u geselecteerde Mercedes-Benz Sprinter Wb325 de verschillende typen die geleverd zijn in de verschillende jaren.

De kosten van het kopen een auto worden grotendeels bepaald door de BPM. Tegenwoordig is de BPM steeds meer afhankelijk van de milieuspecificaties, zoals verbruik en met name co2-uitstoot. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

Met deze service wenst EU-Import u veel plezier met uw zoektocht naar uw volgende importauto.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lagere kilometerstand, lage prijs, beter onderhoud, hogere kwaliteit en luxe uitrusting ook groter zijn. Over een paar jaar bij verkoop of inruil kunt u de gekochte auto ook makkelijker verkopen tegen de hoogste prijs.

Ondanks dat deze tabel een goed inzicht geeft in de te verwachten waarden, kunnen auto's het buitenland marginaal andere waarden kennen. De auto's in Duitsland, Belgie, Italie, Spanje, Frankrijk, Zwitserland en Engeland bijvoorbeeld kunnen door verschil in regels afwijken van de Nederlandse auto's.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2007
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
110Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
110Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
110Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
80Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
80Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(5)’276’ H6 10,4 9,6 276 E
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
190Kw{A5}(1)’305’ A5 12,8 7,8 305 D
190Kw{A5}(1)’317’ A5 13,3 7,5 317 E
190Kw{A5}(2)’307’ A5 12,9 7,8 307 D
190Kw{A5}(2)’319’ A5 13,4 7,5 319 E
190Kw{A5}(3)’310’ A5 13 7,7 310 E
190Kw{A5}(3)’321’ A5 13,5 7,4 321 E
190Kw{A5}(4)’312’ A5 13,1 7,6 312 E
190Kw{A5}(4)’324’ A5 13,6 7,4 324 E
190Kw{A5}(5)’314’ A5 13,2 7,6 314 E
190Kw{A5}(5)’326’ A5 13,7 7,3 326 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
110Kw{A5}(1)’237’ A5 8,9 11,2 237 C
110Kw{A5}(1)’242’ A5 9,1 11 242 D
110Kw{A5}(2)’239’ A5 9 11,1 239 D
110Kw{A5}(2)’245’ A5 9,2 10,9 245 D
110Kw{A5}(3)’242’ A5 9,1 11 242 D
110Kw{A5}(3)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
110Kw{A5}(4)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
110Kw{A5}(4)’252’ A5 9,5 10,5 252 D
110Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
110Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(1)’234’ H6 8,8 11,4 234 C
110Kw{H6}(1)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
110Kw{H6}(1)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
110Kw{H6}(2)’237’ H6 8,9 11,2 237 C
110Kw{H6}(2)’247’ H6 9,3 10,8 247 D
110Kw{H6}(2)’260’ H6 9,8 10,2 260 D
110Kw{H6}(3)’239’ H6 9 11,1 239 D
110Kw{H6}(3)’252’ H6 9,5 10,5 252 D
110Kw{H6}(3)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
110Kw{H6}(4)’242’ H6 9,1 11 242 D
110Kw{H6}(4)’255’ H6 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(4)’266’ H6 10 10 266 E
110Kw{H6}(5)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
110Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
110Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{A5}(1)’237’ A5 8,9 11,2 237 C
80Kw{A5}(1)’242’ A5 9,1 11 242 D
80Kw{A5}(2)’239’ A5 9 11,1 239 D
80Kw{A5}(2)’245’ A5 9,2 10,9 245 D
80Kw{A5}(3)’242’ A5 9,1 11 242 D
80Kw{A5}(3)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
80Kw{A5}(4)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
80Kw{A5}(4)’252’ A5 9,5 10,5 252 D
80Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
80Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(1)’234’ H6 8,8 11,4 234 C
80Kw{H6}(1)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
80Kw{H6}(1)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
80Kw{H6}(1)’260’ H6 9,8 10,2 260 D
80Kw{H6}(2)’237’ H6 8,9 11,2 237 C
80Kw{H6}(2)’247’ H6 9,3 10,8 247 D
80Kw{H6}(2)’260’ H6 9,8 10,2 260 D
80Kw{H6}(2)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
80Kw{H6}(3)’239’ H6 9 11,1 239 D
80Kw{H6}(3)’252’ H6 9,5 10,5 252 D
80Kw{H6}(3)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
80Kw{H6}(3)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(4)’242’ H6 9,1 11 242 D
80Kw{H6}(4)’255’ H6 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(4)’266’ H6 10 10 266 E
80Kw{H6}(4)’271’ H6 10,2 9,8 271 E
80Kw{H6}(5)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
80Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
80Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(5)’276’ H6 10,4 9,6 276 E
2009
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
190Kw{A5}(1)’305’ A5 12,8 7,8 305 D
190Kw{A5}(1)’317’ A5 13,3 7,5 317 E
190Kw{A5}(2)’307’ A5 12,9 7,8 307 D
190Kw{A5}(2)’319’ A5 13,4 7,5 319 E
190Kw{A5}(3)’310’ A5 13 7,7 310 E
190Kw{A5}(3)’321’ A5 13,5 7,4 321 E
190Kw{A5}(4)’312’ A5 13,1 7,6 312 E
190Kw{A5}(4)’324’ A5 13,6 7,4 324 E
190Kw{A5}(5)’314’ A5 13,2 7,6 314 E
190Kw{A5}(5)’326’ A5 13,7 7,3 326 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
110Kw{A5}(1)’237’ A5 8,9 11,2 237 C
110Kw{A5}(1)’242’ A5 9,1 11 242 D
110Kw{A5}(2)’239’ A5 9 11,1 239 D
110Kw{A5}(2)’245’ A5 9,2 10,9 245 D
110Kw{A5}(3)’242’ A5 9,1 11 242 D
110Kw{A5}(3)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
110Kw{A5}(4)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
110Kw{A5}(4)’252’ A5 9,5 10,5 252 D
110Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
110Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(1)’234’ H6 8,8 11,4 234 C
110Kw{H6}(1)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
110Kw{H6}(1)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
110Kw{H6}(2)’237’ H6 8,9 11,2 237 C
110Kw{H6}(2)’247’ H6 9,3 10,8 247 D
110Kw{H6}(2)’260’ H6 9,8 10,2 260 D
110Kw{H6}(3)’239’ H6 9 11,1 239 D
110Kw{H6}(3)’252’ H6 9,5 10,5 252 D
110Kw{H6}(3)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
110Kw{H6}(4)’242’ H6 9,1 11 242 D
110Kw{H6}(4)’255’ H6 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(4)’266’ H6 10 10 266 E
110Kw{H6}(5)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
110Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
110Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{A5}(1)’237’ A5 8,9 11,2 237 C
80Kw{A5}(1)’242’ A5 9,1 11 242 D
80Kw{A5}(2)’239’ A5 9 11,1 239 D
80Kw{A5}(2)’245’ A5 9,2 10,9 245 D
80Kw{A5}(3)’242’ A5 9,1 11 242 D
80Kw{A5}(3)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
80Kw{A5}(4)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
80Kw{A5}(4)’252’ A5 9,5 10,5 252 D
80Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
80Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(1)’234’ H6 8,8 11,4 234 C
80Kw{H6}(1)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
80Kw{H6}(1)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
80Kw{H6}(1)’260’ H6 9,8 10,2 260 D
80Kw{H6}(2)’237’ H6 8,9 11,2 237 C
80Kw{H6}(2)’247’ H6 9,3 10,8 247 D
80Kw{H6}(2)’260’ H6 9,8 10,2 260 D
80Kw{H6}(2)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
80Kw{H6}(3)’239’ H6 9 11,1 239 D
80Kw{H6}(3)’252’ H6 9,5 10,5 252 D
80Kw{H6}(3)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
80Kw{H6}(3)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(4)’242’ H6 9,1 11 242 D
80Kw{H6}(4)’255’ H6 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(4)’266’ H6 10 10 266 E
80Kw{H6}(4)’271’ H6 10,2 9,8 271 E
80Kw{H6}(5)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
80Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 D
80Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(5)’276’ H6 10,4 9,6 276 E
2010
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
190Kw{A5}(1)’305’ A5 12,8 7,8 305 E
190Kw{A5}(1)’317’ A5 13,3 7,5 317 F
190Kw{A5}(2)’307’ A5 12,9 7,8 307 F
190Kw{A5}(2)’319’ A5 13,4 7,5 319 F
190Kw{A5}(3)’310’ A5 13 7,7 310 F
190Kw{A5}(3)’321’ A5 13,5 7,4 321 F
190Kw{A5}(4)’312’ A5 13,1 7,6 312 F
190Kw{A5}(4)’324’ A5 13,6 7,4 324 F
190Kw{A5}(5)’314’ A5 13,2 7,6 314 F
190Kw{A5}(5)’326’ A5 13,7 7,3 326 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
110Kw{A5}(1)’237’ A5 8,9 11,2 237 D
110Kw{A5}(1)’242’ A5 9,1 11 242 D
110Kw{A5}(2)’239’ A5 9 11,1 239 D
110Kw{A5}(2)’245’ A5 9,2 10,9 245 D
110Kw{A5}(3)’242’ A5 9,1 11 242 D
110Kw{A5}(3)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
110Kw{A5}(4)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
110Kw{A5}(4)’252’ A5 9,5 10,5 252 D
110Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
110Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(1)’234’ H6 8,8 11,4 234 D
110Kw{H6}(1)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
110Kw{H6}(1)’258’ H6 9,7 10,3 258 E
110Kw{H6}(2)’237’ H6 8,9 11,2 237 D
110Kw{H6}(2)’247’ H6 9,3 10,8 247 D
110Kw{H6}(2)’260’ H6 9,8 10,2 260 E
110Kw{H6}(3)’239’ H6 9 11,1 239 D
110Kw{H6}(3)’252’ H6 9,5 10,5 252 D
110Kw{H6}(3)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
110Kw{H6}(4)’242’ H6 9,1 11 242 D
110Kw{H6}(4)’255’ H6 9,6 10,4 255 D
110Kw{H6}(4)’266’ H6 10 10 266 E
110Kw{H6}(5)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
110Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 E
110Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{A5}(1)’237’ A5 8,9 11,2 237 D
80Kw{A5}(1)’242’ A5 9,1 11 242 D
80Kw{A5}(2)’239’ A5 9 11,1 239 D
80Kw{A5}(2)’245’ A5 9,2 10,9 245 D
80Kw{A5}(3)’242’ A5 9,1 11 242 D
80Kw{A5}(3)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
80Kw{A5}(4)’247’ A5 9,3 10,8 247 D
80Kw{A5}(4)’252’ A5 9,5 10,5 252 D
80Kw{A5}(5)’250’ A5 9,4 10,6 250 D
80Kw{A5}(5)’255’ A5 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(1)’234’ H6 8,8 11,4 234 D
80Kw{H6}(1)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
80Kw{H6}(1)’258’ H6 9,7 10,3 258 E
80Kw{H6}(1)’260’ H6 9,8 10,2 260 E
80Kw{H6}(2)’237’ H6 8,9 11,2 237 D
80Kw{H6}(2)’247’ H6 9,3 10,8 247 D
80Kw{H6}(2)’260’ H6 9,8 10,2 260 E
80Kw{H6}(2)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
80Kw{H6}(3)’239’ H6 9 11,1 239 D
80Kw{H6}(3)’252’ H6 9,5 10,5 252 D
80Kw{H6}(3)’263’ H6 9,9 10,1 263 E
80Kw{H6}(3)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(4)’242’ H6 9,1 11 242 D
80Kw{H6}(4)’255’ H6 9,6 10,4 255 D
80Kw{H6}(4)’266’ H6 10 10 266 E
80Kw{H6}(4)’271’ H6 10,2 9,8 271 E
80Kw{H6}(5)’245’ H6 9,2 10,9 245 D
80Kw{H6}(5)’258’ H6 9,7 10,3 258 E
80Kw{H6}(5)’268’ H6 10,1 9,9 268 E
80Kw{H6}(5)’276’ H6 10,4 9,6 276 E

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD